Vart tog orken vägen?

Godkväll mina kära ♥
 

Ibland så kan jag undra hur en unge kan suga musten ur en?! det har jag fått svar på idag, Loke har suttit fast på mej som en hök sen han kom hem på dagis, jag har inte fått gjort något, snacka om att vara mammasjuk 
Så nu när han la sej så kändes de som att han tog min ork med sej ;)
 
Men imorron så ska jag göra iordning för advent här hemma, gardinerna ska upp o mina ljusstakar ska oxå upp :) som jag älskar att göra jul hemma, de blir så mysigt så :)
Fast först så ska jag på intro i Mo som personligassisten till en kvinna som har sondmat vilket jag kan tycka vara lite läskig men de ska nog gå bra bara man får vara med och titta hur det fungerar..
 
Johan o André ska ha en grabbkväll imorron i stugan så jag o loke är solo imorronkväll, vilket jag kan tycka vara ganska skönt ibland, när loke lagt sej så kan man slänga sej i soffan o bara vara :) vilket jag ska göra efter att jag fixat advent här hemma. :)
 
Ne nu ska jag lägga  sej o glo på tv..
 
Ha en bra kväll 
 
 
 
♥kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0