Godkväll :)

Hejsan :)

Idag så kan jag stolt berätta att jag ska bli moster för 4:e gången :D det är min kära syster Anna o Micke som ska bli föräldrar i April :) Grattis till er <3

Just nu sitter jag o dricker glögg o väntar på att mina Saffransbullar ska jäsa klart så jag kan baka ut dom ;) o ifrån hörlurarna kommer det Julmusik ;) nu är stämningen igång :) som jag bara älskar julen o allt detta som hör till en jul :)
ska baka pepparkakor med Loke någon dag med <3

På fredag så ska jag o johan ha en myskväll bara vi 2, vi ska ut o äta på kvällen o sen åka till stugan o spendera natten där :) det är så mysigt att vara där denna årstid, när det är kallt o grått ute så får man elda i öppna spisen och tända en massa ljus :) jag bara älskar de.
Loke ska sova hos farmor o farfar, de gillar han o ja dom med för den delen ;)

men den bästa nyheten nu är ändå att jag ska bli moster i April <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0