Godmorgon mina kära!! Natten har inte var...

mms_img-50229941 (MMS)

Godmorgon mina kära!! Natten har inte vart den bästa för Lilleman han har fortfarande hosta o det rinner lite ur näsan men det har avtagit något iaf :-) Annars då!? Jo Loke har börjat att åla sej fram o vi väntar med spänning på att dom fösta krypstegen kommer. Man ser att han försöker men det ena benet hänger inte med riktigt! O när han väl står i krypställning så är det så halt på golvet så han halkar! Men han ålar sej fram iaf :-) Tänderna lyser med sin frånvaro fortfarande :-/ sega jäkla tänder!! Idag så ska vi ut på en liten promenad jag o Lilleman så vi får lite luft, det behöver vi nu efter att ha vart inne nästan en hel vecka! Det va lite från oss, nu lite kaffe o sätta sej o kolla när det finaste jag vet sitter på sin matta o leker! <3 Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0