2012.

Hej mina kära läsare ♥

Hoppas att ni hade det en mysig nyårsafton?! Det ade vi fast både Loke o Johan är sjuka :( vi år´t lite god mat och drack lite gott Suz kom in och firade in det nya året med oss oxå! :)

Som sagt så är Lilleman sjuk han har fått en förkylning snorig o hostar hela tiden, gud vad det gö ont i mamma hjärtat när han är sjuk! Jag kan mer än gärna ta hans förkylning bara han slipper den. lilla gubben min. ♥

Men tänderna verkar lysa med sin frånvaro :/ ingen skymt efter nå vita taggar som vill komma upp! men dom kommer väl dom med så smningom :)

Idag så blir det inte så mkt gjort bara vara hemma o städa undan lite, och förhppningsvis så kommer elektrikern i morgon så jag får lite ström i mitt kök så jag slipper ha micron o min tassiomo i hallen.. och jag vill ha upp lite lampor i mitt köksfönster!!

Till helgen som kommer så kommer nog flickvännen med familj på besök så jag måste fixa iordning deras rum, nu när dom äntligen har ett :) så dom slipper sova i vardagsrummet :)

Ne nu ska jag fixa lite!

God fortsättning alla. ♥

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0