Lev ditt liv som du vill

Jag blir så trött på allt...
Låt mej leva mitt liv hur jag vill, låt mej prata med dom människorna jag vill.
Vill folk inte umgås med mej så behöver folk inte bry er om vilka jag umgås och pratar med!


Jag är stark jag klarar mej utmärkt...
Ingen kan trampa ner mej på marken igen!!
jag går min väg utan att ta skit från någon....

Älska dom som älskar dej tillbaka!
Umgås med folk som tycker om dej för den du är, som inte vill göra om dej på något sätt.
Va med folk som får dej att må bra!

Jag umgås med folk som får mej att må bra!
Jag vet vilka som står bakom mej om något skulle hända mej och som tar emot mej med sina öppna armar när jag faller. ♥



Jag har världens bästa sambo vid min sida som älskar mej för den jag är. Jag betyder allt för honom.
Älskar dej Johan Zetterholm ♥


Osså har vi världens underbaraste son tillsammans som fyller våra dagar med värme och kärlek med sin underbara charm. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0