Nu har vi vart till BVC och doktorn har fått kolla igenom Loke. Det är en hemsk nästäppa han hade, så jag fick recetp för det! ska testa det i 5 dagar och går det inte över så ska vi ringa igen. Lungorna lät bra så det var inge annat fel på han. Han är lika pigg och glad iaf! Lite sömnbrist men annars så är allt som vanligt ♥

Idag så kommer prästen hit och ska prata om Lokes dop och gå igenom allt som ska göras. =) snart är dagen här Lokes dag!
Annika och Per har övat på låten och det gick jättebra! Kanoners säger jag då! Den enda som är nerövs inför dopet är Micke som ska bli Gudfar han är nervös över att han ska stå framme med oss. Haha... Han och anna ska bli Lokes gudföräldrar! Både jag o johan tyckte att det inte fanns några andra än dom som skulle passa bättre som gudföräldrar till Loke♥
Och det är sannt kan inte tänka mej några andra än Anna och Micke. dom är självklara!

Ne nu ska jag plocka undan lite så att de ser lite bättre ut här hemma när prästen ska komma..


puss & kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0