God morgon!

Ja förkylningen håller i sej på lillprinsen inatt va vi vaken till o från, från kl 3 inatt :( han hostar så nappen åker ut o han vaknar :( mammas hjärta då.
Varför försvinner min förkylning och inte Lokes??!! tycker att det är orättvist. Jag ska vara sjuk inte han.
Men i dag så ska vi till BVC och en läkare ska kolla igonom Loke o kolla om han är allergisk mot pälsdjur. Det skulle ju vara våran stora mardrömm om Loke skulle vara allergisk mot Rocky!

Inatt har jag o loke sovit hos mormor. Mamma är ju ensam hemma och hon tycker inte om att sova själv så de va min tur inatt :) haha klart att man ställer upp för sin älskade mamma. ♥

Det var lite konstigt att sova i mitt gamla rum igen, man fick minnen från när man bodde hemma!! Det var ganska bekvämt när man tänker efter. Maten klar när man kom hem från skolan. Fanns alltid någon hemma o mamma skötte allt. Såg till att  jag kom hem från skolan, o att jag kom i säng på kvällarna och inte satt vis MSN hela nätterna som kunde hända allt för ofta!

Loke sover nu igen får se hur länge innan nappen far all världensväg. hör att han hostar ibland. Mammas älskling då ♥

Har hittat en present jag önskar mej av Johan när jag fyller :) hoppas att jag har vart snäll i år ;) haha


Loke bara någon dag gammal. ♥


Loke med sin gudmor moster anna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0