God Morgon!

Här är vi uppe med tuppen som vanligt :) Loke har haft en liten jobbignatt han är ju lite snorig än och då vill han sova med nappen men dén ramlar ju ur ibland när han sover så vi har kämpat med den inatt. men nu sover han gott igen efter fruksten. ♥

Idag så blir det en dag i säljan hos Farmor & Farfar, med Mormor morfar moster anna och morbror micke. Johan pappa och Micke ska hjälpa svärfar med taket. :) Jag tänkte passa på att leta efter en höst jacka till Loke när jag ändå är i viken. annars så lär det bli en tripp in till Valbo om jag inte hittar nå i viken.

Nea o olle skulle komma dom med. hon är lite kramsjuk nu sa hon. haha hon är gullig hon. det är Johans farmor och farfar jag skriver om. Hon skulle få ta en promenad med Loke idag och hon blev alldeless till sej av lycka hon skrek nästan i telefonen av lycka ♥


 
Denna fina blomma stog på mitt köksbord när jag kom hem igår ♥ Jag bara älskar dessa blommor. så tack så mkt mina älsklingar! ♥

Började att baka igår när johan hade åkt o Loke somnade. det blev en Falskpotatiskaka. så nu kan jag bocka av en grej från att göra listan till Lokes dop! :) bara 10000 saker kvar att göra nu! men det är bara roligt!
Johan jobbar ju em veckan som kommer så då har jag all tid i världen att grejja o fixa!

ne nu ska jag njuta av mitt kaffe!


Ha en bra dag mina kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0