God dag!

Vi har nyss kommit hem från Sandviken, har vart in och besiktat Saaben och den gick igenom utan anmärkning så nu är det bara att åka 1 år till :) skönt! Loke tycke att det va jättespännande att kolla på alla människor och alla saker i taket som rörde sej hela tiden. Nyfken min pojk ♥
Sen va vi hem till min moster och kusin och fikade en sväng så dom fick träffa Loke det är ju inte så ofta dom ser han.
Sen va vi in på Dollare Store & Willys och handlade lite det va så tomt i skafferiet och kylskåpet, men nu är det påfyllt.

Måste börja baka till dopet snart med, ska börja lite smått ikväll när Johan är o fiskar med Felix. Får göra det när Loke har somnat så har jag nå o sysselsätta mej med.
Det är ju inte bara 1 sårt som ska bakas, men mamma terese och svärmor skulle baka dom med :) Så det tackar vi får. sen så fyller jag ju år med så ska börja baka lite till det med. Hatar att bjuda på köpta kakor när vi ska ha kalas, det är ju mkt godare med hembakt tycker ju jag! Men det är ju klart att det är skönt att bara köpa men inte jag, skulle inte falla mej in. men men det är ju bara vad jag tycker. :)

Ne om man skulle passa på att vika lite tvätt medans Loke sover kanske :)

kan ju bjuda på lite bilder iaf!


Favoritleksaken måste vara med överallt annars blire ett jäkla väsen :)


Testar hoppselen för första ggn. lite rädd va jag men sen gick det bra!


Leksaken igen ♥


Jag är så oerhört glad att jag får vara din mamma. du är absolut det finaste jag vet! mamma älskar dej Loke ♥


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0