Vårkänslor ♥

Ja detta väder är ju underbart vårkänslorna sprider i kroppen ♥

 

Vart på Marknaden idag med mamma terese och ungarna synd att det blåste så mkt bara :/ köpte ett ben till Rocky och mamma köpte en Isbjörnsfilt till Knoddas :) så mysig så. ska den lilla ligga på golvet och mysa ♥ sen så fanns de inte så mkt som jag ville ha. Blir ju roligare på sommarmarknaden finns mkt mera saker då, letade efter en Boddy med Guns´N Roses på till Knoddas men hittade ingen :( men dom har nog på sommarmarknaden :) och då finns ju mitt hjärtegtyn hos oss ♥


I mon är det 8 veckor kvar tills knoddas kommer gud så fort det går =) *älskar* ska mysa med mitt hjärta hela tiden, inte bara den lilla utan även mitt stora hjärta och mellan hjärtat (Johan och Rocky) ♥


(vecka 31 plus 6)


Igår kännde jag att knoddas hickade för fösta ggn =) vi satt i matsalen i skolan och Jennifer kollade på min mage som guppade som aldrig förr, men  jag sa att de är inte sparkar för jag känner det knappt, men då sa hon att de va hicka. haha så underbart ♥ hade ätit sura bilar och det tyckte bäbis inte om tydligen ;)



ska hem till mamma och pappa o äta ikväll. hemmahjort pizza blir det :) *mums*



ne nu ska jag vänta till älskade Johan kommer hem.


puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0