Mammaledig

God kväll alla underbara.

Den 7 april går jag hem på mammaledighet :) underbart och då är det ju bara 1 månad kvar tills hjärtegrynet är beräknad. ♥ då ska jag bara vara hemma och njuta av dagarna som jag hoppas på sol och varma dagar som jag ska njuta med Rocky fast jag kan ju inte vara ute och gå långa promenader med han för att jag får så ont i bäckenet på en gång typ som sendrag! skit jobbit men men, det ska nog gå bra!

 

ska bli skönt att slippa skolan kan jag lova! hatar verkligen denna skola, hoppas att Stuab får utbildningen så jag kan få börja där igen. mkt bättre lokaler och lärare mm... vill inte tillbaka till Lernia aldrig i livet!

 

väntar på att älsklingen ska komma hem.Han är och gymmar, så mor har vart här och hållt mej sällskap så vi har kollat på Big Brother :) vilket jävla program. haha

 

 

ne nu kom min Honey hem ♥


Mina älsklingar i livet! ♥



Kärleken som vi bara längtar efter att få ha här hos oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0