Vart tar tiden vägen?!

Som sagt vart tar tiden vägen??!!

Igår blev våran skatt 1 hel månad och jag mins de som igår när vi va på förlossningen och Loke kom till Världen. Det gäller att passa på snart är han väl så pass gammal att han ska flytta hemmifrån osså.

 

Som jag har sagt förr så säger jag det igen jag HATAR verkligen HATAR sommar! Jag vill ha VINTER! varken jag älsklingen Loke eller Rocky kan slappna av o ha de bra! Loke kan inte slappna av o sova för att de är så varmt Johan kan inte heller de. O Rocky bara ligger o flämtar hela tiden! Och jag håller på att flyta bort! Ne fy fan! Ge mej vinter!

Eller like Åska o regn så de blir en annan luft iaf!

 

Men nu verkar det som att Loke har somnat i vagnen iaf! Hoppas att han sover en stund nu o vaknar pigg o glad! Min lilla solstråle. Fattar inte hur man kan älska en annan person så mkt fast man bara har haft han 1 månad! Kan verkligen säga att jag skulle kunna ge mitt liv för han! Mammas allt..

 

ne nu ska jag passa på att städa medans prinsen sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0