Sömnen sviker min prins :(

Hej alla glada!

Ja som rubriken lyder så vill min prins inte sova?! fast han är jättetrött så har han svårt att slappna av o sova :( vill bara sova på mitt bröst hela tiden, o de funkar ju inte. Jag måste ju få göra något jag osså. men nu verkar det iaf som att han har slocknat i soffan för stunden. Han brukar sova i 20 min innan han vaknar igen lika trött som tidigare. Inatt så vart det nog bara 2 timmars sömn för oss :( Lillhjärtat mammas♥

Idag på förmiddagen så gick jag o Loke till Moa o Viggo o hälsade på Emmy Katja o Stella kom osså så det blev en riktig babyträff där :) Trevligt att få prata av sej lite o Loke o allt, till dom som osså har småbarn! Så tack så mkt för en trevlig stund.


Imon så är Älsklingen ledig så vi ska packa in bebis o hund i bilen o åka till stugan över midsommar ♥ ska bli så skönt att få komma bort o rå om mina 3 underbara pojkar en stund. Känns som att jag/vi behöver det mer än nånsin nu! få se nå annat än denna lägenhet! Är så mysigt att vara i stugan skiter i om det regnar för då kan vi sitta inne o elda o ha de mysigt! Lovley ♥


Sen nästa helg är det ju Marknad o då ska farmor o farfar ha Loke så jag o Johan kan gå på marknaden på kvällen :)
Jag ska åka karuseller som jag älskar!


ne nu ska jag grejja lite

puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0