Operation sovrum!

God kväll mina kära ♥

Äntligen är denna dag på väg mot sitt slut, kan verkligen stå för mitt ord när jag säger att jag hatar sånna hära varma dagar! man kan ju inte göra nå utan att svettas som en gris. Det är lika varmt åt lilla loke med :( stackarn han har legat i blöja bara idag. skit varm är han så jag har badat honom nu på kvällen, o han somnade som en stock på en gång fisgrisen min ♥

Har vart med Terese till valbo idag hon skulle köpa en säng och jag en byrå till sovrummet håller på o göra om lite där med nya möbler och blommor gardiner mm. :) Loke lämnade vi hos mormor så han fick sova i skuggan det tycker han om. han hade vart så snäll så ♥
Har bestämt mej för att ha rosa tema i sovrummet nu ett tag. Köpte ett rosa överkast en rosa blomma osså har jag rosa gardiner hemma och ljus så det kommer att bli så fint så. Har ju skickat in en massa kort på Loke och köpt ramar så de blir jättebra ♥

funderar på att göra en förstoring osså på ett kort där han skrattar med hela ansiktet :) skulle va så fint o ha på väggen i vardagsrummet. =)

Det blir bara jag loke o rocky som åker till stugan på onsdag victor har fotbollsskola och det har rasmus med, o albin är för liten än orkar inte med 2 småbarn.
så har ni inget för er på onsdag så äre bara o komma förbi o bada mm. :) Johan kommer ju inte förän på Torsdag kväll.



ne nu ska jag göra mina 3 ♥an sällskap i drömmarnas värld!


Puss o god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0