Midsommar 2011 ♥

God kväll mina kära!

Vill börja med att Gratta min underbara älskling som fyller 26 år idag! ♥♥

Ja så va denna midsommar över och förbi :) jag har haft det så mysigt så! I torsdags så packade vi in unge o hund och åkte till stugan gud så mysigt och underbart de va att få komma dit en stund. Vi kom dit på dagen och börhade med att göra en eld för det va rått o kallt där så jag satte mej i soffan med en kaffekopp och lyssnade på när Loke snarkade ;) älsklingen åkte och köpte Tacos till kvällsmat! det började regna lite smått och jag satt där med min kaffe o kollade ut över sjön och bara älskade mitt liv och hur det ser ut idagens stund. =) La in lite ved och pussades med Rocky♥

På kvällen när Loke hade somnat så åt vi mat och myste som bara vi kan :) Sjön låg vind stilla och helt underbart! På midsommaraftonskvällen så åkte vi ut till Torsåker och hälsade på Peter, Annica och lilla Viktoria :) mysigt värre!♥


Har kommit på att Loke har ett konstigt sovschema han kan sova 2 dagar i stäck o sen vara vaken 2 dagar! Idag så har han knappt sovit nå på hela dagen, men nu så sover han iaf för stunden. :) får se när han vaknar igen och vill äta lite mat!


Imon så ska min kära svärmor vara barnvakt så jag o mamma kan åka till Valbo en sväng! :) ska kolla på en byrå till sovrummet och en ny mössa till Loke så han kan skydda sitt vackar huvud från solen! ska även kolla efter gardiner till Vardagsrummet!

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0