Liten blir stor

Vart tar tiden vägen??!! På tisdag blir Loke 6 veckor! ♥

Dagarna rullar på för fullt på brogårdsvägen Loke är mammi nu bara mamma som gäller nästan, måste försöka att vänja av han med det! Annars får jag inte göra annat än att gå omkring med han. Inte för att jag inte gillar det tvärtom ♥  men de kan ju vara skönt att få lie egentid tror att det är viktigt.

På Torsdag ska vi till BVC igen o kolla vikten förra veckan vägde han 4200 och va 58 lång. kommer att bli en stor kille de. Måste iväg o köpa nya byxor till han, han har vuxit ur alla. :( som sagt det går fort med våran lilla kille ♥

Förra helgen va jag ut för fösta gången sedan jag blev gravid Snälla mamma hade loke över natten så jag och Johan fick vara ensamma en stund o gissa om det va behövligt! Vi skulle till Holmen men de va så mkt folk och knott så vi åkte till 8an ist och snacka om att spriten tog på mej kan jag lova. men de va kul som satan att få komma ut och träffa lite folk.

ne nu vakna min kille så nu äre dags för mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0