kväller

God kväll mina kära läsare!

Gud vad dagarna bara rusar förbi oss. lika fullt upp idag med i morse så va de BVC som stog först på schemat! Loke växer så det knakar nu väger han 4020 och är 56 lång. Allt ser jättebra ut med han. Han fixerade tillomed ögonen idag! :) stolt mamma ♥ sen vidare till Järbo för ett besök hos Jessica och barnen dom blev så glada när dom hörde att Loke skulle komma på besök :) Dom söta så liven! Väl där så pratade vi sönder nån timme och drack kaffe. Väldigt behövligt kan jag säga!

Sen vidare hem för att försöka få Loke att sova, han har blivit så svårt att få o somna nu för tiden fast han är skit trött så har han svårt att slappna av men till slut så somnade han och även jag somande osså en stund på soffan. :) skönt värre. Va meningen att vi skulle hälsa på Emmy osså men tyvärr så blev det inte så :/ Johan ringde o sa att vi va bjuden på mat hos Terese och Morgan så jag hoppas att vi kan ta kaffe en annan dag Emmy? :)

Nu har Loke somnat i sin säng och jag hoppas att han sover en stund nu och det brukar han ju göra när han väl har somnat! så det är bara att hålla tummarna. Vi fick hålla på en stund men inte så länge som jag trodde. Vill inte att han ska somna i min famn hela tiden så att han blir van med det. Jag vill att han ska somna i sin säng så vem som helst kan lägga han sen. Inte bara jag! så det är bara att nöta på tills de funkar. :) Imon så har jag inga planer ganska skönt det med kan jag lova. Känns som att det har vart nått hela tiden nu, nu vill jag bara vara hemma och ta det lugnt ett tag!


ne nu ska jag vattna lite blommor o sen göra kväller jag osså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0