God kväll mina kära! ♥


Vilken toppenkväll det blev :) fin väder inte för varmt och inte för kallt helt perfekt för min smak!

Men idag så har det inte vart skönt ute, tycker så synd om Loke när det är så varmt ute, Men han somnade så skönt på mormors altan, sov 2 timmar ute, vaknade inte ens av att morfar började o klippa gräset heller :) utslagen hjälte.♥

När vi kom hem var det dags för middag, och i dag så blev det en kycklingsallad tycker att det är så gott på sommaren blir inte så hungrig när det är så varmt! men det gick ner det!
Sen var det dags för lillhjärtat att äta lite mat och efter det så vart det ett bad för han så han får svalka av sej lite :) nu sover han sött i sin vagga ♥ får se när han vaknar o är hungrig igen!

Funderar på att ta Loke Victor och Rocky och åka ut till stugan nästa onsdag för lite bad och mys ♥ sova över osså kommer älsklingen på torsdagkväll för han jobbar eftermiddag.Och är ledig på fredagen ¨så vi kan mysa i stugan ♥ Victor sa att han ville åka dit o bada :) så då tar jag med honom om han får för Jimmy men de ska väl inte vara nå problem hoppas jag!

Ne slut för idag!


puss o god natt ♥ ♥
 Min stora älskade systerson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0