Namsdag ♥

Hallo :)

idag så har mina 2 älsklingar namsdag det är ju olov Idag  så grattis till mina underbara pojkar ♥♥

Har vart till Ockelbo på fm med mamma o victor. skulle ner på efterkontroll o kolla så allt va bra efter förlossningen. :) allt såg jättebra ut :)

Handlade lite gott till ikväll med :) fredagsmys ♥ det blir grillad kyckling o potatis med en god sallad o sås, osså blire nog ett gals vin skulle jag tro ♥ Godis har jag osså köpt man kan ju inte ha en mys kväll utan godis heller ;)

Lillhjärtat sitter i sin babysitter och pratar med mej för fullt ♥ mamma förstår precis ♥ go ungen min. som snart blir 3 månader ♥



Mina älsklingspojkar som har namsdag idag ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0