God morgon!

Jaha ny vecka igen, dags att komma in i vardagen igen. Helgen som vart har vart kanon. I fredags så va vi bara hemma och tog det lugnt. Grillade och drack vin satt hemma o myste i soffan bara jag o min älskling. =) Loke sov så fint hela kvällen och natten så vi fick egentid och bara tog hand om varandra! Uppskattas verkligen.

På lördag åkte vi till mormor o morfar o sa hej då, dom åkte till Ullared då och ville dom säga hej då till Loke :) sen så drog jag o anna in till viken och gick i affärer och åt lunch. =) skrattade mkt som vanligt så jag hade ont i magen hehe ;) sjöng med till låtarna så det ekade i bilen ;)

På kvällen så hade vi tänkt ha en repris från gårdagen men de blev ju inte så morfar försvann i skogen så vi lärade ut o leta efter han. Efter mkt om o men och spring i skogen fram o tillbaka så hittade vi han vid 10 tiden på kvällen. Så det vart bara att åka hem och duscha o ta en macka sen va de typ sova. Helt slut efter att ha letat han. Tack snälla rara underbara männsikor som hjälpte oss o leta efter Morfar! Och tusen tack Emmy o Marina som satt barnvakt till Loke så vi kunde leta. Ni är guld värd alla. Tusen rosor till er!

I går var det full fart hela dagen, började med att Moster/gudmor Anna kom på morgonkaffe och en 500 =) sen vidare hem till Marina på en kopp o lite prat. :)
När jag kom hem så vart de lunch och sen kom Erik, Jeanette och lilla Evelina och hälsade på :) Blev kvar några timmar satt ute och fikade. :)

På kvällen så kom Mogge hit och drack några öl med Johan och Sandra kom in o drack nått glas vin med mej :)
sen vare dags att natte en trött Loke. Sen en lugn tid i soffan och filmen Zodiac ;)


Idag hade jag tänkt hälsa på Jessica om hon svarar ;) kanske hinner med Marika osså vill ju se bebismagen nu :)


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0