God Morgon.

God morgon mina kära ♥

Här är vi uppe med tuppen som vanligt, men inte gnäller jag heller ganska mysigt att vakna tidigt och ge Loke mat o sen mysa tills han ska sova frukost. Då blire kaffe för mamman så jag vaknar till liv. Sen ska allt göras tvätt städ och kissa Rocky.
Älsklingen har em denna vecka :( det tycker jag inte om, det känns som att han är borta hela dagen :/ men men..

Igår var det fullt schema. :) sånt gillar jag, Först på morgonen va det frissan äntligen har jag klippt mej lite kortare och gud va skönt de va :)
kanske man kan göra en frisyr osså nu ;)
sen hem till mamma och pappa o fikade innan honey åkte och jobbade o jag mamma, anna o Loke åkte till Sandviken och handlade lite fikade hos moster som hade Loke medans vi handlade :) Han sov så skönt ute i Hamoken (eller hur det stavas) Tack snälla moster ♥

Sen hem och ge Loke mat och börja med maten till mej och Rocky, Loke somnade vid 19 och då började städningen och tvätten. Så skönt att vakna och det är rent o fint hemma. :)

I mon ska jag o pappa och Loke åka till Gammelmormor och hälsa på hon bor i Nynärham och jag har inte sett henne på några år. =) så det ska bli kul. Det är ju 5 generatioener nu med Loke. och hon är så glad över Loke och vill träffa honom och det kan man ju förstå. ♥

Annars så vet jag inte vad dagen kommer att bjuda på idag, det återsår att se.




puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0