God Morgon!

Uppe med tuppen idag med :) men vad gör det? Fast tycker så synd om Johan när han kommer hem på kvällarna för då sover jag oftast. :( försöker att vara vaken så gott jag kan men mina ögon orkar helt enkelt bara inte!


kvällspigg prins men leksaken som han bara älskar!♥


Igår så va jag och hämtade min nya gardiner så nu kan jag göra Höst i kök och sovrummet :) Det blir rutiga i köket med lite grön/brun färg, och i mitt sovrum så blir det såklart mina älggardiner :) kommer att bli så bra så :)


Loke sitter i sin stol helt själv, fast bara en liten stund så han inte får ont i ryggen :) åhhh så fort det går. Mamma hänger inte med i din fart Loke. ♥
Snart blir du 4 månader och du utvecklas mer och mer för varje dag som går. nya saker upptäcks och nya ljud kommer från din mun hela tiden. snart säger du väl mamma med. men då kommer jag att grina floder kan jag lova er!



Alltid du o mamma.. inget ska någonsin komma i mellan oss... ♥ jag ska finnas vid din sida genom hela ditt liv, ska hjälpa dej om du vill ha min hjälp ska lyssna på det du har att säga! Finns ingen som älskar dej som din egen mamma.♥


ne nu ska vi ha morgon mys ♥


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0