God morgon ute i regnet :)

Inatt har vi sovit som en Kung. Loke har nästan vart still hela natten va bara upp med nappen 1gång :)
annars så brukar det kunna hända ett par ggr till.. :)
Han väckte mej 06,20 imosre så jag fick sovmorgon ♥ Nu är det bara denna dag kvar sen är älsklingen hemma med oss i 2 dagar :) då ska vi till Högbo på Lördag det var nå bilar där som Johan ville kolla på så då blir det en dag i högbo :) sen ska vi in på trivsamt Johan som vill de så då lär vi passa på innan han ändrar sej ;) jag har sett en Brun servis där som jag vill ha. Stora Te koppar chips skål mm som jag ska börja samla på så då skulle vi in o handla lite sa han ♥

Kom o tänka på att det är ju inte alls lågnt kvar tills jag fyller :) Herregud 24 år kan det verkligen stämma?! blir jag så gammal??? tyckte ja va ung nyss jag men man är ju ingen pjuklarv nå mer ;) haha
Har kommit på lite va jag önskar mej:
Presentkort på Trivsamt
Presentkort på Ikea
Orkidéer

Lite smått o gott iaf!


Ne nu ska ja lägga en trött pojk o sova frukost!



Dagen jag aldrig kommer att glömma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0