Dop

God morgon ♥

Ja nu har vi bestämt datum till Dopet :) äntligen, men det blir bara för familjen först ville vi bjuda dom närmaste vännerna men vi tycker att det är så svårt, för då blir vissa sur för att man bjöd dom och inte den. så det blir bäst om det bara är för familjen. Men ni ska veta att Loke älskar er alla ändå.
Ni får komma på Bröllopet istället! ;) Det kommer ett sånt osså ska ni se ;)

Idag så ska vi skjutsa mamma/mormor hem från ockelbo hon ska lämna in sin bil, osså blir det nog en fika med :) osså måste jag in på Ica en sväng och köpa Loke mat. det går åt ganska mkt loke mat här hemma :) hungrig han min prins :)

Sen så blir det nog en lugnt dag. Vädret är ju helt underbart mörkt och ruggit ute så vi fick tända ljus när vi skulle äta frukost jag o prinsen. :) som har sovit hrlt underbart inatt. Vi brukar ju krångla med nappen ett par ggr om natten men det behövde vi bara göra en stund på kvällen när han hade somnat men vaknade senare av att nappen inte va i munnen, utan någon annanstans. Han ligger ju inte still med huvudet och då åker ju nappen sin väg :)

Igår när älsklingen kom hem från jobbet så va moster terese barnvakt och vi åkte ut och åt bara jag o johan :) det va så mysigt så. :) ♥ så tack snälla moster Puss från Loke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0