stavar

Har lånat stavar av Emmy idag så nu ska jag försöka göra något åt fläsket som verkar trivas på min mage ;) men jag får ju skylla mej själv att dom finns där, men jag ska försöka iaf!

Har haft ungarna här hos oss idag, vi va ute o åkte pulka i snöhögen de va kul, dom skrattade o åkte som satan :) dom är så söööööt så.. Mosters gullungar. <3

Farfar fyller år idag med så jag älsklingen o anna va dit o grattade han. fick smörgåstårta o vanligtårta. :) farfars syskon va där med trevligt de är ju inte så ofta man ses så de va skojj.

Johan har åkt till Hoffman så jag får kvällen för mej själv, han tycker om att åka iväg så jag får kolla på tv ifred..

Jessica ska vara hemma i 3 veckor nu så jag får hoppas att jag får jobba mkt. Hoppas att allt går bra Babe <3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0