underbar dag



Mitt liv är så prefekt just nu, allt känns så bra som det bara kan göra. Jag har världens bästa sambo o familj. Den bästa man kan önska sej.

vädert är ju underbart med sommar o sol *lovley* Rockys stora syster är här idag :) Johan har följt med svärfar till Åre o hämtat en bil så då fick Donna va här med oss idag :)

Ska grilla hos Mor o Pappa ikväll älskar att grilla o sitta ute på kvällarna o äta helt lovley, vecka 26 går jag på mitt sommar schema o avlsutar vecka 32. :) såg att jag fick några dagar med Jessica med KANON!

ne nu ska jag dricka kaffe o njuta av solen strolar mot mej.

xoxo


Kommentarer
Postat av: syster

<3

2010-06-06 @ 19:58:38
URL: http://annanilsenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0