Ensam hemma

God kväll mina kära läsare. =)

som rubriken lyder så är jag ensam hemma ikväll, Älsklingen är hemma hos André o leker ska hämta han senare. Va så längesen han lekte med dom så självklart så hämtar jag honom. bara för att han är tsm med mej så ska han ju inte sluta att umgås med sina vänner i sandviken. Hoppas att du får en toppenkväll älskling! Jag har tänt en massa ljus o myser i soffan med Rocky jag =) blir en bra film nu på 4:an som jag ska glutta igenom men är trött som fan så jag kommer nog att somna o vakna när Johan vill hem.

Va o kolla på Catrine o Marika när dom tog studenten idag :) Grattis till er sen så vart det mat o tårta hos Catrine :)

Slänger in en bild på ringarna igen bara för att visa er hur jävla lycklig jag är som har min Johan

Det finns inget som kan ändra min kärlek till dej Johan du är det BÄSTA.

nu börjar filmen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0