Ledig dag med sol o bad :)



Idag har jag vart ledig :) har vart såååå skönt så började med en liten sovmorgon, sen så kom syster Terese hit & åt lunch med mej o Johan. han åkte o jobbade eftermiddag o jag började med städningen, men mamma ringde o bjöd på kaffe så jag tog en paus o åkte hem dit. Väl där så bestämde vi oss för att åka till Storsjön o bada med hundarna så vi fick med oss Terese dit osså :) va ju riktigt varmt i vattnet.. Sen hem o fortsätt med att städa klart sen ner till ån med Rocky så han fick svalk av sej lite :) så nu kan jag sitta här med gott samvete för jag har gjort klart allt för idag ska bara hänga upp den sista tvätten.





Börjar få lite lätt panik snart vi har inte ens börjat att packa o vi flyttar den 1 Agusti men Johan börjar sin semester nästa vecka så han skulle börja packa då sa han :) vi har ju huset kvar till sista agusti så de är ju inte sån bråska men jag vill ha det klart så fort som möjligt jag. Men de hinns nog e ska ni se :) Jobbar em i mon så kanske kan börja lite smått då.. sen jobbar jag dag på onsdag o kväll torsdag o fredag sen är jag ledig en hel helg fatta en Hel helg jag kan inte fatta de.



Mina fina pojkar det finns inge ord som räcker till för att kunna förklar min kärlek till er 2 <3

 

Mammas ögonsten


Kommentarer
Postat av: Terese

vilken tur att inte fettvalkarna syns hahaha :)

2010-07-14 @ 22:07:53
Postat av: Anonym

haha ja de är ju verkligen tur de ;)

2010-07-16 @ 11:30:47
Postat av: annelie

meeen guud vilken fin hund du har!

2010-08-14 @ 01:38:11
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0