Fan ta den som klagar på värmen 2010.

kommer ni ihåg den gruppen på Facebook??!! Det gör jag o jag tror tom att jag gick med i den men nu säger jag det fy fan va varmt de är. Herregud man kan ju inte göra något innan svetten rinner som bara den av en... Man känner sej ju inte fräch på jobbet kul o ta hant om brukarna o lukta fan.... URK.... ne om det kunde komma lite regn o åska så de rensar upp lite det är ju så himla kvavt ute nu..

Har vart ledig idag :) guuuuud så skönt. är ledig i mon med men sen jobbar jag 9 dagar :( inte lika kul... har  vart i valbo med mor idag :) handlat lite smått o gott.. hittade ett skit snyggt Överkast på ja va hette de nu kommer inte ihåg, men iaf vart lite snål när jag höll i de men måste in o köpa den sen. :) skulle passa så bra i mitt nya sovrum...

Sarah va hä på fm o drack lite kaffe med mej o en massa skit prat vart de ju såklart med :) tack pullan <3

nu ska jag vänta på mitt hjärta som jobbar em

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0