Bloggtorka..

Ja jag tror att jag har fått bloggtorka..

Eller jag har inte haft tid att blogg på ett tag nu, finns ju inte så mkt att skriva, men några rader ska jag nog få ihop.

Har avslutat valideringen på cnc nu fick 21 veckor i skolan o 8 veckor praktik. så jag börjar nog till hösten skulle jag tro :) får se hur det går fast jag är dåligt orolig över matten ska jag säga er den är ju så svår. men men de problemet tar jag tag i sen när jag börjar.

Har börjar på Kremlan nu jobbar em idag o ledig i mon o jobbar fm hela helgen så jag skiter i marknaden, jag o älsklingen ska dit på fredag när han slutar jobbet o kolla lite =)

Har haft midsommar med o Johans 25 årsdag osså kul vill tacka alla som kom o firade han :) han verkade super nöjd o de är jag med så tack så alla igen.

nu ska jag grejja innan jag ska fara till jobbet

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0