Tvättmaskin

Har köpt en ny tvättmskin idag =) *yes* äntligen som jag har väntat på det hatar min gamla det ran vatten överallt i tvättstugan så de va en stor vattenpöl på hela golvet.. =( men inte mer för jag har en ny tvättmaskin :D pappa o johan ska hämta den snart. Nu skulle jag bara vilja ha en ny diskmaskin osså men de får jag vänta med ett tag =) man kan ju inte få allt på engång.

Kocken min håller på med maten, ska göra hemagjord potatismos, med köttbullar o gräddsås ;) mums det vattnar i munnen på mej nu =)
är så otroligt lyckligt lottad som har en sambo som min Johan, han kan verkligen skämma bort en tjej han =) alla borde ha en kille som min Johan <3

Ne nu får pappa komma så dom kan hämta min tvättmaskin så jag får tvätta :)


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0