Sjuk

                                                              Hejsan!

Har vart sjuk i 3 dagar nu :( har haft sååå ont i kroppen, lite småfeber o ont i huvudet. men de börjar bli bättre nu. hatar att vara sjuk. men de är tur att jag har en sån snäll pojkvän som tar hand om mej när jag är sjuk. han är bara bäst min Johan.


Ikväll så ska jag mor o terese ut o äta o ha de trevligt =) pappa o johan ska hem till stefan o dricka o spela bilspel o jag ska hämta dom inatt... så så tänkte jag att ha de bra med mamma o terese.. :) anna hade ingen lust att följa. :(

Va hemma hos anna o micke i går med mamma pappa ove o marina. =) Victor va osså med. satt o spelade spel o drack lite... fast pojkarna va inte så intresserad av spelet bara pappa... haha sen så spelade vi buzz :) en mkt trevlig kväll om jag får säga det själv.

Det blir bara bättre o bättre nu, trivs med allt.

ne nu ska jag äta lunch som min älskade har fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0