Myskväll med älskling, mor & pappa

Sitter nu hos mor o pappa dom har bjudit mej o älskling på mat idag =) kottlet o potatis guuuud så gott de va. nu är pappa o Johan hemma hos oss o bränner en film som vi ska kolla på.. :) trevligt trevligt. gillar verklingen att umgås med mina föräldrar <3

Ungarna sov ju hos oss igår. Albin väckte mej kl 07.00 då gick vi ner o eldade o kollade på Rorri och åt frulle, sen kom virre o rasmus o gjorde oss sällis...
sen klädde vi på oss o gick ut o åkte pulka Rocky drog pojkarna på pulkan de uppskattade dom verkligen, men de va så kallt så vi va inte ute så länge gick in o gjorde varm oboy o kröp ner o soffan o kollade film tills Johan vaknade o gjorde oss sällskap. =) mysigt värre <3

Johan jag har  sagt det förr men jag kan inte säga det för ofta. Du är vekligen mitt allt, de finns inget som jag älskar lika mkt som dej. Du har verkligen tagit mitt hjärta. det tillhör bara dej.. o det kommer de alltid att göra. Älskar dej Johan Olof Zetterholm...




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0