Tidig morgon

Ja nu är man uppe med tuppen ;) haha eller nja kanske inte klockan är ju 08.11 men då brukar inte jag vara vaken :)
Johan ligger uppe o sover än o Rocky brevid mej i soffan. mina underbara pojkar. <3

Ikväll ska vi på Kräftskiva nr 1, ska till Storvik till Johans kompis de blir nog kul fast jag känner nog inte många men de går nog ändå. ska vara nykter o köra med. Imon ska vi på kräftskiva nr 2 till Mogge osså äre ju kvällståg, det ska bli trevligt, osså blire nog lite efterparty hos mogge med skulle jag tro :) så söndag kommer det nog inte att händå så mkt skulle jag tro. =) kan nog vara skönt med en ledig dag då.

Köpt en ny mobil osså en Sony Ericsson xperia super nöjd med den :) den är ju såååliten o fin. Tack älskade Johan för att du är så snäll när jag krånglar. :) du är underbar.

Va med mor till viken igår o handlade lite fick nya skor av henne för att hon är så snäll som bara hon är. sen fika vi lite o handla lite mer. tack för en trevlig dag älskade mor. <3

ne nu ska jag ha lite kaffe :)


Några underbara datum kan jag ju bjuda på :

19/6 -09 Blev tillsammans

9/10 -09 flyttade ihop

30/5 -10 förlovade oss

kommer mera underbara datum lite längre fram i framtiden ;)

 

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0