Jag har blivit med Diskmaskin :)

Ja som rubriken lyder så har jag blivit med diskmaskin :) ni kan inte ana hur skönt de kommer att bli.. slippa stå o diska, bara plocka in o sen tycka på en knapp :)... me love...

Har storstädat hela lägenheten nu på förmiddagen, dammat damsugit o torkat golven, har även bytt i sängen så det kommer att bli så skönt att lägga sej ikväll ;) Fast Rocky tycker inte om när jag städar han är rädd för tuss :P lillpojken min då.. :) nu ligger han uppe i sängen o andas ut o njuter av att jag är klar. Träffade Åsas Rottisvalp idag guuuud va söt den är. vill osså ha en men då vill jag att den ska se ut som Rocky. inte en renrasig rottis. tycker att rocky är mkt finare än dom renrasiga. men men grymt söööt va den iaf!

Imon äre lön gillar jag skarpt har typ vart pank hela denna månad men de är ju inte så konstigt dubbla hyror o räkningar till 1000 denna månad så lönen är mer än välkommen ska till Valbo på lördag :) kommer inte ihåg när jag va där sist. ska bara njuta av att jag vet att jag kan dra mitt kort i nån affär om jag vill ;) haha... vilken makt. hehe...

Jobba vill jag osså göra, jessi kan du bli hemma nån dag så jag får jobba?? ;) haha eller ne nån annan kan få vara de så vi får jobba lite igen ;) va ju ett tag sen nu :(

 



Vänskap kallas detta :) <3






Saknar dej <3

saknar dej grymt mkt Arraz <3


puss puss


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jo några får se till o va hemma så du får komma o jobba me mig. ;-)



Gullig du!!! :-)

Kram

2010-08-26 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0