hemma med vård av hund.

Rocky har fått fuktinflamation :( så vi måsye smöja morgon o kväll osså ska han ha 3 tabletter på morgon o kväll. så jag är hemma med vård av hund. I början gick de inte så bra med att smörja men nu är han så duktig o ligger helt still. :) han är så duktig min lillapojk. de känns som att man har småbarn kan jag säga, alltid ha koll på han så han inte kliar sej på såret. jag säger åt han o låta bli han tittar in i väggen o är grinig. sover dåligt på nätterna för vi måste hålla koll på han hela tiden. :) så nu är jag småbarns mor haha :)

snart klar i boningarna osså ska bara sopa ur källaren o har  ugnen kvar uppe sen är vi klar. tack underbra mor för all hjälp. <3

har nu sett 3:e filmen Twilight gud så bra den va älskar alla 3 filmer, kanon bra!

 

ne nu ska jag ut o kolla tvätten o pinka med rocky.

 

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0