Helgen!

Ja denna helg hart vart kanon, kan inte klaga. I fredags va vi bjudna till Storvik på kräftskiva hos Hampus, trevligt trevligt. fast då va jag nykter o körde, men jag hade trevligt ändå. fick träffa Andrés tjej vilken trevligt tös de :) sen på Lördag så va vi bjudna till morgan på kräfter hela hans familj o våran famlij plus Flemming o Suz. gott o trevligt sen vare de traditionella kvällståget som va på tur. gillar ju inte att åka tåg men man gör det bara 2 ggr per år. midsommar o kvällståg. Då är det ju gratis skulle ju vägra att betala för att åka detta tåg. men en mkt trevlig lördag kan jag säga :)

Idag så har Jag vart o grattat Marina som fyller 25 :) Grattis smulan kommer med en present på Fredagkväll =) Älsklingen har bakat bröd så det luktar så gott i hela lägenheten =) vi ska börja baka vårat matbröd ist för att köpa både godare o billigare blir det. han är så duktig mitt lillahjärta. Ikväll så ska vi spela Bingolotto haha det va så längesen man gjorde det. Och eftersom det ALDRIG är någon som kommer till oss o säljer så stödjer vi någon annan förening. Ni behöver inte hälsa på våran hund vi kan stänga in han för att köpa en lott... men men vi kan köpa av andra osså om ni hällre vill det så.

Lite bilder från helgen:









 





puss puss


Kommentarer
Postat av: systeryster

du hittade då de snyggaste kortet o sätta ut oxå!!!

2010-08-24 @ 11:46:06
Postat av: Johanna

Ja självklart;)

2010-08-24 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0