Ny blogg.

Ja som ni vet så har jag bytt blogg. :) vart så trött på min gamla så jag tyckte att de va dags för en ny =) men jag kommer inte överens med inställningarna. :( blir så irriterad. men men syster får hjälpa mej med det när vi ska till henne o micke ikväll för att kolla på Idol finalen :) HEJJA ERIK.....

Nu har jag julstädat lite haft in granen som Johan hämtade idag så fin så =) han är så duktig min pojke. <3 har gjort kola o knäck med men knäcken gjorde johan.. :)
när jag jobbade...

Just ja har ju fått extra jobb på Kremlan i sandviken så jag jobbar med Jessica :) kul kul men de va lite problem med att hitta men de ska nog lösa sej med.

Men vart fan är min snö någonstans?? typ skiiiit borta de är så trökit när de inte är vitt på marken. men men börjar ju bli ganska van med de nu =(


sitter här med färg i håret så jag ska skölja ur de nu...


xoxo


Kommentarer
Postat av: Anna

hej min kära syster!!! HAR DU SAKNAT.....

2009-12-11 @ 19:50:47
URL: http://annanilsenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0