Helg

Hejsan!

Ja helg igen :) o vädret har ju kunnat varligt lite bättre tycker jag, men man kan ju inte få allt.
Hockeyn i går gick ju våran väg ;) men det va ju lite nervöst ett tag men det ska det ju vara i en SM final med tycker jag ;)

Lilleman sover en stund så han orkar vara vaken o leka med Viktoria när dom kommer :) Ikväll blir det en lugn kväll för oss med pizza o film när ungarna har lagt sej :)
Är så glad att vi flyttade till denna lägenhet jag älskar den så mkt o det är skönt att ha ett rum till Peter o Annica när dom kommer så dom får lite eget oxå :)


Ge mej. jag har en sån kärlek till Fotogenlampor jag tycker att dom är så mysiga, vi har sånna i stugan o det ger sån mysfaktor ifrån sej :)



Och dom finns ju i så många former o modeller :)


Ne nu ska jag göra klart innan dom kommer

Trevlig helg på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0