God Morgon!

Nu var det längesen jag bloggade igen, men jag har liksom tappat intresset för att blogga den senaste tiden.
Vet inte riktigt varför, men ska se om det kommer tillbaka igen!

Kan börja med att säga Grattis till världens bästa Sarah idag på din födelsedag ♥

Loke växer o frodas det är ingen liten bebis nå mer :/ allt har gått så fort och jag hinner inte med, måste kolla på kort från när han va lill liten för att hinna med. Jag menar han blir ju 6 månader snart herregud 6 månader!!!!
nu äter vi gröt o mat, men nyss va de ju bara välling. Han älskar sin mat och han skiner upp som en sol när jag gör i ordning maten och han sitter i sin stol ch väntar på mej!
Inga tänder än men det är ju ingen bråska dom kommer tidsnog. Vänder sej har han gjort nån gång men självklart när jag är i ett annat rum då :( Han pratar o skrattar tar sakerna med händerna o rätt in i munnen, håller i nappflaskan själv när vi äter morgon vällingen.
Som sagt det händer saker med våran skatt ♥


Loke har fått frukostgröt med blåbär.


Vi ska flytta!!! :) till jul ska våran lägenhet vara renoverad o klar nytt badrum nytt kök nya golv o tapeter ja allt :) ska bli så himla skönt o Loke får ett eget rum. :) bäst av allt det ♥
O jag får en tvättstuga med egen tvättmaskin (lyx) ett nytt badkar osså :) Love it!!
Vi ska flytta in uppe på Konsum :) O vi ska få vara med att bestämma rusten så som vi vill ha det! Underbart!
Jag bara längtar! O det ska bli så kul att gå göra iordning ett rum till Loke med hans leksaker och möbler! Hoppas bara att Farmor och Farfar hittar möblerna som Loke önskar sej i Julklapp :) kommer att bli så fint så ♥

ne nu har jag inte tid att sitta här med

Ha Det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0