Godmorgon!

Jag måste börja med att säga förlåt för att jag är så dålig på att höra av mej nu förtiden, men det är fullt upp på Brogårdsvägen. Det rustas o packas för fullt.
Vi ska vara ute ur vår lägenhet den sista December. 
Så vi har att göra. Och nånstan där i mellan ska vi hinna vara Mamma & Pappa med.

Vet inte när jag ska hinna och åka o köpa dom sista julklapparna heller :/ har inte så många kvar mest kvar är Loke. =)

Måste bara ge  1000 rosor till våra familjer som ställer upp och har Loke så mkt som dom kan så vi får göra klart i lägenheten :) ni är underbara ♥

Vad bra det blir i lägenheten är så nöjd med vårat val av tapeterna i vardagsrummet o eldrummet :) vart kanon. resren av väggarna i hela lägenheten är vit, förutom i vårat sovrum där är det Betong!

Nu ska dom börja med kök o badrum med =) kommer att bli så bra! skönt med en större lägenhet o ett eget rum till Loke med ♥

Loke växer som han ska o mår bra allt händer på engång nu tror jag det är nå nytt varje dag som kommer några nya ljud eller lekar! så kul att få följa hans utveckling. Lilla underbara Loke ♥

Ne nu ska jag äta lite frukost!


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0