Godmorgon!

Denna natt har inte vart den bästa på Brogårdsvägen någonsin Loke vaknade vid 1 inatt o ville ha lite mat sagt o gjort sen somnade han om igen lika snabbt :) skönt tyckte jag o kröp ner jag med hann precis somna in så vaknar han igen! :/ o va vaken till 4 i natt innan han somnade om.
Så jag är ganska skit trött nu kan jag lova!
Vet inte vad som är på gång känner inga tänder o han har inte feber eller är inte grinig?! Så jag är helt nollställd om vad det kan vara :/.

I morgon så ska jag o Johan åka in till Gävle direkt när vi vaknar o köpa färg o tapeter sen äre det bara hem o börja :) vi hade sån tur att Mormor var ledig så hon får leka med Loke medans vi grejjar i nya lägenheten lite :)

Men jag har lite panik har inga julgardiner som passar till vardagsrummer eller vårat sovrum. Men det får jag ta tag i när tapeterna är på plats, det blir ju lättare att se vad som passar då :)


Har tagit bort min Facebook med :) blev så trött på den sidan dom ändrar ju hela tiden osså finns det inge kul att läsa. Så nu får jag antingen ringa eller gå till folk för att kolla hur dom mår :)
Är lite tomt att inte kolla fb när man vaknar det har ju blivigt en vana att göra det typ det första man gör men nu har jag kommit på mej att jag inte behöver göra det :)

Igår hade vi en fullspäckad dag. på förmiddagen så åkte vi hem till Moster o kusinerna på lite kaffe o glass :) Mogge va osså där o Loke tyckte att han va lite kul för han sirrade på honom hela tiden o skrattade åt honom :)
Efter det så va vi till nya lägenheten o kollade in vad pappa gjorde han är så duktig som grejjar på han!
Sen vart et en tripp till Ockelbo med moster o kusiner för att fylla på kyl o frys lite, vart även en fika på Trillin =)
Vi tog även en tur till min farmor o farfar på lite fika, farfar hade köpt jättegoda bullar till oss ♥

på kvällen så åkte vi hem till Mormor och Morfar en sväng för det va längesen morfar o loke lekte lite, o ska jag vara ärlig så hade nog båda saknat varandra lite för när vi kom så sken Loke upp som en sol så fort morfar kom in i rummet o morfar likaså :) ♥





Ne nu ska jag byta en bajsblöjja känner jag :)

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0