vecka 41.



Ja nu är vi inne i vecka 41. Hade BF i Lördags den 7 maj men än har det inte kommit nån bebis :( så vi väntar och väntar här hemma. Men nu får du ta o komma ut till oss lilla hjärtat. det måste ju vara trångt och bökit att vara där inne. mkt bättre att komma till oss ist! Vi längtar som satan nu. tur att dagarna går ganska fort iaf! Ska till barnmorskan på torsdag igen om det inte har kommit nån bebis. sen har vi fått tid för igångsättning. Men jag vill ju att de ska ske på egen gång. inte med fusk, men det får jag ju inte bestämma tyvärr.
Vet bara att vi längtar så enormt mkt nu!






måste bara slänga in en bild på Rocky i duschen ;) han tycker inte om att duscha ;) haha och det syns på han, men tror att han tycker att det är skönt när det är klart nu när det är så varmt ute. men gissa om mitt badrum inte är så fint när han har skakat av sej vattnet och det luktar ju inte Hallon heller precis. men men va gör det?! bara att städa efter de =)

Härligt väder har vi osså, det gillas med jag blir så svettig på en gång kan typ inte göra något utan att svetten rinner av mej. inte så kul, utan jag vill ta Rocky och Johan o bebis ut på promenad såna hära dagar. inte sitta still och bara vänta!


ne nu ska jag hänga upp en tvätt


puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå där ,nu måste det bli en uppdatering här ;)

Väntar på att få se massor av söta bilder av Loke:))

Hälsningar Stefan Ylva och Ida

2011-05-15 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0