Morsdag!

Grattis alla mammor på morsdag :)

 

Idag har jag min fösta morsdag! Har fått en blomma av Loke ♥

I helgen så har vi haft fullt upp här hemma i fredags vid lunch kom Peter Annica och viktoria och hit o grillade sen for vi vidare hem till Anna och Micke på 30 års kalas :) Annica o jag tog ungarna och gick hem vid 10 tiden. Pojkarna vart kvar nån timme till :) har tappat räkningen på hur många kalas Loke har vart på nu ;) har nästan vart ett varje dag! Dom sov över hos oss och på lördagen så hade vi en slapp fm/lunch innan vi åkte in till Sandviken för att kolla på lite bilar! sen hem och tittade på film o la oss ganska tidigt! Dom åkte hem idag på fm. men gud så trevligt det har vart. Fullt ös hela tiden med 2 ungar ;) Rocky är helt slut nu han lillpojken min då ♥






♥Viktoria och Loke ♥

Idag så har vi bara tagit det lugnt jag och Loke va hem till mamma med en blomma till henne o fikade lite sen kom Lokes farmor hit o hälsa på, dom är ute nu o går en sväng. :)

Så jag passar på att sitta här en stund och älsklingen ligger på soffan och kollar på tv!


våra solstrålar ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0