Morgonkaffe hos Emmy!

Dagen har börjat bra med att Emmy frågade om jag ville ha lite morgonkaffe :) inte helt fel att prata bort en stund med en kär vän! Så tack Emmy.

Sen vidare hem och fortsatte min städning som jag påbörjade igår, jag vill ju ha fint ifall Knoddas kommer och dey ska komma hem folk tilll oss. Tror inte att jag har lust/ork eller tid att hålla på o städa då! Då ska jag ju ligga och mysa med mitt lillatroll. :) så idag har jag vart duktig, tvättmaskinen är i full gång med.

Det är så skönt när Johan åker till jobbet han brukar åka vid 9 tiden och då hoppar Rocky upp till mej så vi ligger och myser en stund innan vi tar morgonkissen och lite frulle, perfekt tid att gå upp vid 9 man hinner med så mkt om dagarna då :)

 

Igår va vi till BM allt såg jättebra ut bra hjärtljud ligger perfekt i kurvan, har gått upp 14 kg, det tyckte min bm va bra vikt eftersom jag inte är så stor annars. Så jag är nöjd. ska dit igen den 12 maj om Knoddas inte vill komma ut innan dess. sen har vi fått ett datum för igångsättning osså :) kan ju vara skönt att veta att inom en snar framtid så kommer knoddas. =) fast vi hoppas ju att förlossningen ska starta av sej själv NU!

 

Ne nu ska jag avnjuta en kopp kaffe.

 

Pusss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0