Mamma ♥

Att bli mamma är nog det bästa som har hänt mej. Tänk att jag är en mamma! det är lite overkligt! Jag verkligen bara älskar att vara mamma till lilla Loke ♥
Han är så fin så perfekt. Och han är min unge.
Jag kan osså passa på att säga att Johan är världens bästa pappa ♥
Har verkligen inte kunnat hitta nån bättre att skaffa barn med. Han verkligen älskar sin son, man ser det i hans ögon och sättet han tittar på Loke, jag smälter tårarna är på väg att komma så fort jag ser dom ihop ♥
Älskar mitt liv, min lilla underbara familj.
Och Rocky är verkligen underbar han osså han har välkomnat Loke på det bästa sättet han är fram och pussar på han o ser till att han har det bra!♥




KÄRLEK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0