Hatar detta väder!

Åhh vilket trökit väder det är ute, man blåser ju bort så fort man går ut. :( Så jag o Loke har inte kunnat vart ute o gått nå på dom senaste dagarna :( och det som vi tycker så mkt om! Hoppas på fin väder
snart så vi kan vara ute! Han sover så bra ute i vagnen. Lillprinsen min♥



Dagarna bara springer förbi oss fattar inte hur jag hinner med allt. Loke är 15 dagar gammal idag och jag tycker att det var igår vi fick honom ♥
Kan ju bara säga att den 10 Maj är en dag jag aldrig kommer att glömma. Jag bara älskar att vara mamma till våran underbara lilla pojk♥


Idag så har vi vart hem till tant sarah på lite fika o Loke är lika snäll som vanligt inte ett ljud han för, bara ligger helt lugn o ser allmänt nöjd ut hela tiden. så vi satt där ett tag och prata bort en stund o sen vidare hem för lite mat och middagslur.

Vi har börjat med att han ska sova i egen säng och det går så bra så, vaknar runt 3 på natten och vill ha mat sen brukar vi sova till  7 nånting. så jag klagar inte jag ;) Han sover så sött i sin säng han ♥

Just nu ligger han i vaggen inne i vardagsrummet och sover och Rocky är dit ibland och kollar så allt är lugnt med han :) Duktigare hund finns inte. Han älskar Loke han med. Mammas pojkar gud vad jag älskar mina 3 pojkar jag måste ju vara den lyckligaste tjejen på denna jord!

Nu har Johan åkt till Sandviken för att hämta hem min bil :) gud så skönt att ha 2 bilar igen. Jag och Loke är inte instängd nå mer när Johan jobbar! Love it!


ne nu ska jag grejja klart innan älsklingen vaknar!


Jag har fått en Ängel ♥

finaste Rocky ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0