God morgon

God morgon.

Här sitter jag med min kaffekopp i handen och Loke sover frukost :) Johan ligger uppe o sover han tog semester resten av veckan :) Det gillas så han får vara hemma med oss lite :)

Idag så äre BVC som står högst på schemat ska bli kul o se hur mkt han har gått upp i viket nu :) mammas lilla prins som inte är så liten nå mer. Herregud vad fort det går. Mamma hinner inte med dej Loke. Sen blire fika med moster Terese och kusin Albin, han ska in före oss och kolla synen så då åker vi tillsammans.
Måste beställa en klipptid med, mitt hår ser ut som hej kom o hjälp mej.

Och imon är det en stor dag för då kommer faster Anna hem från utlandet :) som vi har längtat efter henne hon åkte ju den 15 Maj så hon har inte sett Loke på 2 månader jo bara på kort med det är ju inte samma sak. Så det kommer nog att bli en stor överraskning för henne att se lillprinsen igen :) så imon kommer vi nog att spendera våran dag i Säljan hos farmor/farfar och faster :)


Nu är planerna i full gång för prinsens dop ska ringa kyrkan idag och kolla o beställa inbjudningskort, gud vad folk man har runt omkring sej vi ska bara bjuda familjen och dom närmaste vännerna :) det får räcka tycker vi, man kan ju inte bjuda alla man känner. Först var jag inne på att ha dopet i Hyttan men vågar inte riskera om det skulle bli regn, det skulle ju inte vara så kul. Det är ju prinsens dag och den ska vara oförglömlig för oss.





Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0