Trött...

I tisdags så fick jag järntabletter utskriven av barnmorskan är så trött hela tiden kan inte hålla mej vaken :( tycker så synd om Johan.. :( så jag hoppas verkligen att dom hjälper.


Ikväll så ska vi till Säljan Anna fyller år idag :) Grattis grattis! så jag måste kolla efter en present nu när jag slutar skolan har en aning om vad jag ska köpa så de är ju skönt de. sen så får vi se vad kvällen har att erbjuda, beror ju lite på hur Johan mår osså han har ju vart sjuk hela veckan typ hög feber som inte vill ge med sej :( min älskling då :( <3


Imon så kanske Peter Annica och Victoria kommer o hälsar på men de beror osså på hur Johan mår vi vill ju inte smitta lillskruttan så hon blir sjuk. så underbar unge <3<3 vill verkligen att de ska bli Maj nu så hennes kompis vill komma ut till oss <3<3 Mamma och Pappa längtar efter dej lillhjärtat!


Vill åka till Valbo med får se om plånboken osså vill åka dit man får ju inte så himla mkt över när man pluggar :/ så de är ju lite trökit men men bara att bita i det sura äpplet o leva på :) det kommer en dag då jag har jobb förhoppningsvis. =)

 

ne nu ska jag forstätta med mitt..

 

puss på er därute.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas han kryar på sig och att dú blir lite piggare nu mitt hjärta. Vi måste ses nån dag, jag har så mycket jag måste få berätta för dig!

2011-01-28 @ 19:39:11
URL: http://tuvansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0