Mamma= Jag!?

Ja gått folk nu har det slagit mej att jag ska bli Mamma. herregud klarar jag det? Vet jag hur man ska vara som mamma?! Jag vet ju bara hur min mamma är mot mej o mina systrar. Jag vill vara Lika min mamma en lika bra och duktig mamma som hon är. klarar jag verkligen av det?! Jag som är så beroende av min mamma. Och nu ska jag bli en mamma själv. Skrämmande tanke nästan men ändå så kul. Jag kommer att göra allt som står i min makt för att bli en bra mamma till mina barn. Jag vill kunna finnas där som en vän, som dom kan prata med genom livet svåra stunder, och skratta med när allt bara flyter omkring. men ändå ska jag vara en mamma som har sina regler som måste följas mm.
JAG SKA BLI EN BRA MAMMA. JAG KAN! JAG VET. =)


Johan behöver jag inte oroa mej för. jag vet att han kommer att bli en underbar pappa <3 han kommer att göra allt för sina barn skydda dom, älska dom, följa dom på deras väg genom livet. Jag kan inte hitta en bättre man att skaffa barn med. Johan du är Bäst. Jag vet att dina barn kommer att se upp till dej vara stålt över dej. älska dej över allt annat. Precis som jag <3




Hoppas att det nya året blir erat år mina vänner :)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Men min fina vän!!! Det är väl klart att du fixar det! Du kommer bli en toppenmamma!!!:-) Tvivlar ja inte en sekund på, de vet du! ;-)



Många kramar <3

2011-01-03 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0